很多人一提到泰國,就一定係陽光與海灕~ 對於我這個不諳水性嘅旅行人來說,去泰國唔玩水仲有好多地方玩! 今次我5日4夜同家人去的泰國之旅,可能可以帶比大家多些inspiraton! 

泰國咁大,今次我們去的是華欣~ 很多朋友去泰國會去曼谷、PP島、芭提雅等等,貪可以望住遼闊的海面曬日光浴做spa等,但比較少去華欣~ 但其實華欣都幾靚架,而且好適合一家大小自駕遊~! 今次我們由決定去旅行到出發的日子只有2個月,所以未必買到最平的機票,當格過價後,連稅其實最平的是香港航空,只需HK$1,276來回(2015年10月的價錢),但因為回程時間太早的關係,我們決定比多少少錢買一個來回時間比較舒適的航班,而當中我是經專業旅運的網上店(pack2fly)買的,乘搭Thai airways (2015年12月9日出發)連稅連行李每人來回HK$1,819 (2015年10月的價錢),也可以接受,而且你有AE Bluecash 信用卡仲有9折優惠。泰國其實酒店是很便宜的,尤其是華欣,所以我們今次整個旅程酒店連機票每人HK$3000有找,整個旅程每人總共用左HK$5,300有找 (已計算所有食、買、車、油錢、電話卡等等),計落都唔貴呀~ 

我們買好機票後,就響agoda book好酒店啦~ 其實黎到泰國,應該要住下resort既~ 因為實在比香港便宜太多了~~~~ 而且個環境仲要咁靚~~ 所以今次就book左一間便宜的2星酒店,一間便宜的3星resort~ 會於之後嘅文章介紹啦!

我們一到埗到曼谷的Suvarnabhumi機場,就係去買電話卡上網通訊先! (我想我應該有電話上癮症...... 不過主要係因為好多地方都要用google map啦!) 其實泰國機場出境大堂已經2,3間電訊公司賣電話卡,大多數係賣7日/1GB or 1.5GB 4G速度的package,如果要多些天數,也有10日、15日、30日都有! 我就揀左dtac這間,見tripadvisor都recommend,就買左呢個(THB$299)。呢間好多人排隊,因為佢嘅職員會幫你開機換SIM activate,所以手續上時間耐一點,我和哥哥一人一張,有咩事走失都可以whatapps溝通~ 不過我們5天主要用Google map,whatapps同Facebook睇下野,都只係用左300MB左右~ 早知開埋比爸媽用多些唔好蝕.... 說到速度呢~ 係正常的4G速度~ 不會太快~ 市中心地方亦不會轉去3G龜速~ 對旅遊的要求算正常~

搞好電話卡後就要搞租車啦~ 租車的counter響賣電話卡的counter附近~ 我早一個月前已經上網book左Thai Rent A Car,其實有幾間租車公司可以book的,不過這間算是便宜,上網有人用過覺得ok,於是試下。我們5日租車費用為HK$2130,除開每人都只係HK$426,加上華欣泊車多數係免費,這架車又唔食油,我們揸5日都只係入左2次油(計埋返機場要入滿還車果次)~ 打爆油缸都只係約HK$300左右~ 真的很便宜


有好幾間租車公司,藍色的是Thai Rent A Car。

我上網book時睇過,要坐個人唔難,但要擺到5件行李的車尾箱就有點難度~ 所以不可以選擇太細架的車,最後哥哥同嫂嫂同一件大行李,爸媽用一件大行李,我用一件小行李,就剛剛好無問題了~

搞好手續後,佢會比返份租車文件你,要袋好還車時要用的~ 就有職員帶你去停車場拿車啦! 今次陪我們5日的就是這架銀色的Toyota房車~ 租車前都會檢查清楚有沒有花痕,或是哪裡不對勁,跟住會mark低響租車單上,如果唔係返到黎佢地可能話係你整花要賠償的喔~ 最緊要檢查清楚。

之後就揸車出發去華欣了~ 最初在網上看到泰國的GPS是用座標的,即一堆數字的那種(e.g. 12.567286, 99.954838),所以事先已經響Google map搵定座標讀數,不過~ 這架車的GPS都很新,只要輸入地名通常都搵到啦~ 又或是電話號碼~ 但要搵到個打字位需要點時間.... 不過摸索一下應該沒問題的~ 

曼谷的塞車問題很嚴重,但華欣基本上只有巴士同的士,故駕車反而是需要的。由曼谷開車到華欣需時4小時,沿途經過3條高速公路....~ 真係辛苦哂哥哥啦~~ 

好啦~ 其實行程之後再講啦~ 

arrow
arrow

    桑妮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()