close

第3日的台北之旅,一早就去左古亭的捷運站,去食度小月。古亭是一個住宅區,聽個名覺得好古色古香feel,實際上d街道既感覺都有d日本古典氣色。(但去完日本先知d街唔係咁既...=.=),行左一陣就去食呢間台灣好出名既度小月啦!

店鋪裝潢也不錯,門口坐著一個職員即場整擔擔麵。我們先點了這些︰

台北093-1  

我們先點了兩罐飲品,我點了蘋果汁,我朋友點了最穩陣的可口可樂。
小吃先點了個醉雞,都ok! 酒味頗濃,但配口起來很好吃!
右手邊的是酥炸花枝丸,味好吃,唔算油膩,應是手打的,內裡有墨魚粒。
之後點了的是出名的擔仔麵及肉燥飯。擔仔麵都ok,也很好吃,湯底味濃,但與香港吃的差不多。但肉燥飯就不得之了~~ 真係十分好吃!! 我會比10個好味~! 呢重要的,是香港吃不了的味道,有機會再去台灣要再食,但有少少油。有些在香港的商場見到度小月有counter擺回家煮的肉燥及擔仔麵,不過我想還是台灣的好吃! 為何不在香港開分店呢?? 

吃飽了,就去捷運搭車去北投浸溫泉~! 北投響台灣都叫一個溫泉區,個環境都ok悠閒。我們行去水都溫泉旅館之前先去了北投的溫泉博物館。

台北093-2  

博物館外形都幾靚~~ 內裡好多關於溫泉的房間、歷史、器具等。
之後去水都浸溫泉,但個人認為唔好抱有期望比較好。因為我一開始以為是有數個大池的溫泉,但原來只是在旅館的天台有3個小池,池水純粹係熱水,沒有硫磺味,沒有說明有什麼功用。有些溫泉有好多池又說什麼藥用、什麼牛奶的,這個沒有的。計合大概NT$900一個人。如果唔計較的話,可以一試。不過我只是浸在熱水也浸了一個小時呢~! 

浸完下午5:00幾~ 行返出去捷運搭去淡水行下夜市~ 北投沿途的景色都OK架~ 有一個大眾溫泉可以浸腳的,感覺真的很有日本FEEL~

台北093-3  

台北093-5

搭到淡水也已經是傍晚了~

台北4天3夜09 190s

台北4天3夜09 193s  

行下夜市,又夠鐘醫肚~

台北093-6  

左上︰一口鹽酥雞,都叫台灣出名小食,個個夜市都有
左中︰臭豆腐,但自稱是「香港味道」 只是豆腐剪角再炸後淋汁,都唔明點解叫「香港味道」!
中間︰現烤起司圈,說穿了就是圈形的扭紋麵包,都OK!
左下︰看旅遊書淡水出名魚丸,就嘗試一下,去了一間,麻麻地~ 同HK的差不多~
右下︰去左可口魚丸,個味道好一點及湯清一點。不過淡水太多賣魚丸的店了,個個也自稱「正宗」,名字又差不多~ 所以小心一點!
右上︰最後飲了杯旅遊書有介紹的「阿媽的」酸梅湯,但我也覺得太甜。

 

行下行下,去到了搜奇博物館,館內太多又搞笑又嘔心的東西,不便POST出來,有興趣可以入內看看。

台北093-7  

到最後,我們行到了一個街鋪,有一個整手作公仔的夫婦擺檔,都整都幾靚架~ 但似唔似又見人見智啦~ 等10分鐘就整好~ 大概HK$80一個公仔,對夫婦都幾好傾,仲叫我們幫佢地宣傳下~

台北093-8  

佢地整好多名人公仔的。而家仲擺響我公司做裝飾~ 

 

行完都成11:00PM, 冇去到漁人碼頭,但買了個魚條做手信,都幾好食的~!
行完當然回酒店了~ 又是很累的一天~

 

 

arrow
arrow

    桑妮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()